DRAGAN ĐILAS: Bujošević po servilnosti preuzima titulu Vučeliću

Nosilac liste “Beograd odlučuje, ljudi pobeđuju!” i kandidata za gradonačelnika Beograda Dragan Đilas, ocenio je kao “sramno” pismo koje je uređivački kolegijum RTS uputio Evropskoj uniji emitera (EBU).

“Gomila besmislica, poluistina i laži verovatno su razlog da sramno pismo Evropskoj uniji emitera (EBU) potpiše i pošalje ‘kolegijum RTS’, umesto onih koji snose odgovornost za uređivačku politiku Javnog servisa, a to su Dragan Bujošević, direktor RTS-a, ili Vladimir Vuletić, predsednik Upravnog odbora”, naveo je Đilas u saopštenju.

Đilas ocenjuje da je “uvredljivo za građane Srbije da na dokumentovanu kritiku o favorizovanju vladajuće stranke, kroz takozvanu ‘funkcionersku kampanju’ koja je zakonom zabranjena, u pismu RTS odgovori ‘argumentom’ da je to rezultat ‘pojačane državničke aktivnosti’ u predizbornom periodu”.

“Uređivački kolegijum, međutim, ne navodi o kakvim se ‘državničkim aktivnostima’ Siniše Malog i Gorana Vesića, kao i ostalih kandidata Srpske napredne stranke, radi”, navodi Đilas.

Prema njegovim rečima, još grotesknije deluje da, pravdajući svoju uređivačku politiku iz 2018. godine, “urednički kolegijum” se osvrće na 2004. i vreme predsedničkih izbora.

“Kada sam, navodno, kao direktor Narodne kancelarije, prekršio izbornu tišinu!? Kao krunski dokaz, u pismu se navodi da nisam imao primedbi na izveštavanje RTS o predsedničkim izborima, održanim prošle godine. Sramno je da se pritom prećutkuje da se u to vreme nisam bavio politikom niti sam bio član neke političke stranke, pa nisam ni mogao da ocenjujem izveštavanje RTS”, saopštio je Đilas.

On dodaje da bi se “do u beskraj moglo nabrajati besmislice iz ovog pisma, ali dovoljno je to što kao potvrdu svoje ‘objektivnosti’, RTS nudi poređenje sa televizijskim emiterima poput TV Pink ili TV Happy“.

“Svrstavajući se u takvo društvo, RTS je samo potvrdio da su navodi iz mog pisma Evropskoj federaciji tačni, u šta nažalost gledaoci u Srbiji mogu svakodnevno da se uvere. U vreme vladavine Slobodana Miloševića sam kod tadašnjeg direktora Milorada Vučelića, koji je bio simbol programskog ulagivanja diktatoru, imao na RTS veću minutažu kao student u jednom pojavljivanju, nego danas kao kandidat na lokalnim izborima u Beogradu. Dragan Bujošević po servilnosti prema predsedniku Srbije preti da preuzme titulu Vučeliću”, zaključio je Đilas.

U saopštenju se navodi i da će EBU, nakon izbora, biti dostavljeni precizni podaci “koji će pokazati pravu sliku Javnog servisa kao propagandnog mehanizma vladajuće stranke”.

(Izvor: N1, februar 2018.)

2018-02-21T20:13:31+00:0021.02.2018.|

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.